Мікротаргетинг у передвиборчій агітації/28.06/Джейсон Джей Смарт

Як обрався сенатор Маккейн? Яких консультацій потребував сенатор Тед Круз? На що працював Дональд Трамп?

Жодних пустих розмов та диванної аналітики!

Тільки реальні факти та реальні способи перемогти 28 червня о 19:00 розкаже Джейсон Джей Смарт – політичний консультант зі Сполучених Штатів Америки на лекції “Мікротаргетинг у передвиборчій агітації: досвід США”.

Крім того, ти дізнаєшся, що таке мікротаргетинг та як його використати у передвиборчій агітації. Яку роль при цьому відіграють соцмережі та як правильно підібрати свою аудиторію.

Не прогав!
Реєстрація: https://bit.ly/2Kc7u36
Рекомендований благодійний внесок: 30 грн (студентам – 20 грн).

м. Київ, вул. Івана Мазепи, 3-Б
простір знань “Освітня асамблея”
(шукайте на картах Google)

Залишилися питання? Телефонуй +380 (73) 488 30 01.

P.S.: А якщо заглиблюватися в термінологію, то мікротаргетинг – це маркетингова стратегія, яка використовує споживчі дані та демографічні показники для створення мікросегментів аудиторії. Завдяки цьому можна передбачити купівельну поведінку аудиторії та впливати на її поведінку за допомогою гіперлабораторної реклами. Мікротаргетинг – високоефективна тактика політичної кампанії, нащадок прогнозної аналітики та статистики.